Threads тестує нову аналітику для дописів: що зміниться для користувачів
Threads почала тестувати розширену функцію аналітики, яка допоможе авторам контенту краще зрозуміти, як їхні публікації працюють на платформі. Про це повідомив Адам Моссері в одному зі своїх оновлень.
Раніше Threads мала функцію “інсайтів”, але вона показувала лише загальні статистичні дані для всіх дописів, через що було складно визначити, які саме публікації отримують найбільший відгук. Завдяки оновленню, користувачі тепер зможуть бачити детальні метрики для конкретних дописів, включно з кількістю переглядів і взаємодій. Також аналітика тепер розділятиме статистику між підписниками та непідписниками.
Останні новини: Threads запозичує функцію Starter Packs у Bluesky
“Оскільки ваші дописи тепер будуть показуватися більшій кількості ваших підписників, особливо важливо розуміти, що саме знаходить відгук у вашої аудиторії,” написав Моссері.
Читайте також: Threads тестує розширені функції пошуку та підсумки ШІ для популярних тем
Оновлення пов’язане з недавніми змінами в алгоритмі Threads, який тепер більше акцентується на публікаціях від акаунтів, на які підписані користувачі, замість випадкових незнайомих акаунтів. Це може вирішити одне з ключових зауважень авторів контенту, які раніше скаржилися на те, що їм важко зрозуміти, як працює алгоритм додатка.
Детальніша аналітика також може допомогти Meta залучити більше брендів на платформу. За даними, компанія планує запустити рекламу в Threads вже наступного місяця.