Threads запозичує функцію Starter Packs у Bluesky
Threads, соціальна мережа, що належить Meta, готує до запуску функцію, яка нагадує Starter Packs з Bluesky. Згідно з даними Engadget та інших джерел, Кріс Мессіна, який винайшов хештег, поділився скріншотом нового інструменту у Threads. Він також зазначив, що кожен може побачити ранню версію цієї функції, якщо ввести «installedbarcelona://recommended_follow_lists» у Safari на iOS за наявності останньої версії додатка Threads.
Що таке Starter Packs
Для тих, хто ще не знайомий із Bluesky, Starter Packs — це створені вручну списки користувачів, які допомагають новачкам швидше освоїтись у додатку. Ці списки можуть бути тематичними або об’єднувати людей за певними інтересами. Наприклад, деякі видання мають власні списки, до яких входять їхні автори та редактори.
У Threads подібна функція виглядатиме схожою. Списки користувачів будуть «ручними підбірками від користувачів Threads» та можуть бути присвячені будь-якій тематиці. Кріс Мессіна, наприклад, показав список під назвою «NBA Threads».
Реакція Bluesky та контекст
Функція Starter Packs настільки популярна у Bluesky, що для неї створено навіть базу даних з понад 37 000 списків. Їх можна шукати та ділитися у стрічках. Чи дозволить Threads подібне — поки невідомо.
Bluesky саркастично відреагував на дії конкурента, написавши у Threads: «Якщо цей додаток і далі копіюватиме наші функції, вам краще просто приєднатися до Bluesky». Варто зауважити, що Threads вже не вперше «надихається» функціями Bluesky. Серед нещодавніх нововведень — кастомні стрічки та можливість змінювати стрічку за замовчуванням на дописи від людей, яких ви підписали.
Конкуренція за аудиторію
Причина такої активності Threads очевидна: Bluesky демонструє стрімке зростання. Платформа нещодавно досягла позначки у 20 мільйонів користувачів. Багато користувачів залишають платформу X (колишній Twitter) і шукають гідну заміну. Threads прагне стати цією альтернативою, але Bluesky також не здається.
Попри те, що Threads може здаватися «андердогом» у цій боротьбі, він має значну перевагу. У листопаді платформа Threads оголосила про понад 35 мільйонів нових реєстрацій лише за місяць.
Ця конкуренція нагадує класичне протистояння Sega та Nintendo, але замість культових ігор тут — битва за найзручніші функції та лояльність користувачів.