Соціальні мережі

Threads проти Bluesky: як Meta “запозичує” ідеї, щоб утримати користувачів X

В умовах, коли користувачі все частіше залишають платформу X або деактивують свої акаунти, альтернативи на кшталт Threads від Meta та Bluesky стрімко набирають популярність. Хоча між цими платформами є значна різниця в кількості користувачів та фінансуванні, Threads активно переймає функціонал Bluesky, щоб не дати йому стати серйозним конкурентом.

Як повідомляє The Verge, глава Instagram Адам Моссері оголосив, що алгоритм Threads отримав «перебалансування». Тепер він більше зосереджуватиметься на контенті від людей, на яких підписані користувачі, і менше показуватиме рекомендовані публікації з акаунтів, за якими вони не стежать. Такий підхід вже давно використовується у Bluesky.

Щоб зміцнити свої позиції, Threads також запустив інструмент для створення кастомних стрічок. Ця функція, яка дозволяє користувачам закріплювати теми на своїй головній сторінці, існує у Bluesky ще з травня 2023 року. Чи вплине оновлення алгоритму Threads на кастомну стрічку «For Your», поки невідомо.

Попри те, що Bluesky досяг 20 мільйонів користувачів, цей показник значно поступається Threads, який вже має 275 мільйонів активних користувачів. Однак стратегія Meta, як підкреслив Моссері, спрямована на те, щоб залишатися привабливішою опцією для 550 мільйонів користувачів, які досі залишаються на платформі X, але, можливо, шукають нові можливості.

Threads і Bluesky ведуть боротьбу за аудиторію, яка покидає X, надаючи перевагу зручним та адаптивним функціям. Завдяки активному розвитку й інтеграції популярного функціоналу, Meta прагне залишатися в авангарді та закріпити за собою позиції лідера серед нових соціальних платформ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *